uppstartsvecka

hejsvejs!

I måndags började jag sommarjobba. Same old same som alltid men det är skönt att ha ett jobb nu i sommar när jag inte får in något studiemedel. I början av veckan kändes det lite segt men nu börjar jag komma in i jobb-lunken.

Igår var jag och några vänner ute och åt på Restaurang Tingsgården här i Eskilstuna. Restaurangen ligger i gamla stan precis längs med ån så det är ett himla mysigt ställe faktiskt! Vi hade väldigt trevligt med god mat och mycket skratt 🙂

Imorgon är det äntligen full fart mot helgen!

Förresten, idag när Anton kom hem från jobbet överraskade han mig med blommor. Han kan ju om han vill, hehe 😉

Hörs & Ses :D!

Kommentera

