en glad student

hejhej!

Haha, var nästan ett halvår sen sist jag skrev här.. Alldeles för mycket att göra på för kort tid bidrog till att jag inte skrivit någonting. Men nu när jag har sommarlov från skolan kanske det inte blir lika glest iallafall, hehe 😉 Hursomhelst, så kommer här en liten update om vad som hänt dom senaste dagarna.

I torsdags skrev jag sista tentan för den här terminen. Tänk att jag redan gått ett helt år på högskolan! Har gått så fort och jag är stolt över att jag klarat mig undan alla omtentor och att det ändå gått så pass bra som det gjort 🙂

Igår var det studentfirande här i Eskilstuna så vi gick ner (eller vi PW:ade för vi blev lite sena till utspringet hehe) på stan för att titta på alla flak och galet glada studenter. Min kära vän Jonna tog ju studenten så det skulle såklart firas! Lite senare på eftermiddagen efter hennes utspring så var vi bjudna på mottagning hemma hos henne i Västerås.

Ikväll ska jag och Anton gå ut och äta på Grappa här i stan :)! Ska bli så mysigt!

IMG_5420[1]

IMG_5411[1]

 

Hörs & Ses :D!

Kommentera

