middagsbjudning och plugg

hellluuu!

Igår kväll var vi bjudna till mamma och Stefan på middag tillsammans med större delen av den närmsta släkten på mammas sida. Det bjöds på oerhört god mat och efterrätt, tummen upp! Det var en väldigt trevlig tillställning och vi var kvar till strax efter 23.30 innan vi gick hemåt. Haha, då är det riktigt skönt att ha så himla nära hem! Tar typ knappt 4 min att gå 😉

Idag har jag bara pluggat mest och mitt mission för dagen är avklarat: läsa klart och göra uppgiften till seminariet som är på onsdag. Så en liten klapp på axeln till mig själv och så ska jag försöka att fortsätta läsa i boken. Känner att jag har haft lite dålig disciplin med pluggandet nu när jag varit ledig, men man gör ju så mycket på jullovet på nåt sätt med alla helger och man ska hit och dit och överallt osv.. Tror dock inte jag är ensam om det, många har nog lite smått panik att tentan är så snart inpå efter lovet!

Hursom, nu är det mindre än en vecka kvar tills att vi åker till värmen. Hörde dessutom att minusgraderna ska komma precis till att vi åker. Perfekt tajming, hehe! Nästan så att jag längtar tillbaka till värmeböljan och svettandet vi upplevde i New York i somras, haha ;)!

Btw, såhär ungefär blir min humornivå när jag pluggat hela dagen, mehehhehehehe!:

20140105-181525.jpg

Hörs & Ses :D!

One thought on “middagsbjudning och plugg

Kommentera

