hello 2014!

hejsvejs!

Så var det 1:a januari och ett nytt år. År 2013 kan summeras som mycket händelserikt!

Jag har bland annat:

  • fyllt 20
  • upptäckt nya platser
  • träffat nya människor
  • rest till New York
  • börjat plugga
  • flyttat hemifrån och ihop med Anton

Det bästa med 2013 måste jag säga var New York. Jag och världens bästa i världens bästa stad, kunde inte ha önskat mig bättre! Staden, maten, människorna, pulsen och så SHOPPINGEN!! Seriöst bästa staden jag varit i nånsin! Hade mer än gärna åkt dit en gång om året, hehe ;)!

Hursom, igår så var vi först på en middag tillsammans med ca 8 andra hemma hos en av Antons kompisar. Jag var fortfarande lite hängig och väldigt hostig så jag åkte hem strax efter kl. 23 då jag kände att energin började ta slut.

Idag blir det förmodligen inte många knop gjorda, men jag ska försöka ta tag i pluggandet iallafall.

20140101-220750.jpg

20140101-220809.jpg

20140101-220838.jpg

20140101-220900.jpg

Hörs & Ses :D!

Kommentera

