tripp till huvudstaden och fancy-pancy-dinner-time

hejsan!

I lördags var jag och Anton en liten sväng till Stockholm. Min kära pojkvän visste inte riktigt vad han skulle köpa i julklapp så jag skulle själv få välja en lite sen ”julklapp”, hehe. Det kändes som att det var mer folk än vanligt och det var väldigt urplockat med storlekar i butikerna vilket var lite tråkigt för det kändes inte som att vi hittade nånting… Menmen, till slut så gick vi in på By Malene Birger och där fanns det mycket fint kvar och till slut valde jag en svart finstickad tröja med glittrig rygg. Provade en blus också som jag gärna hade velat köpa men det fick vara för den här gången. CSN:et den här månaden var ju inte direkt mycket att hurra för ;)…

Hursomhelst, på kvällen var vi bjudna på trerätters middag på Elite Stadshotellet tillsammans med Antons familj och släkt. Hans ena farbrors fru hade fyllt jämnt så de bjöd hela släkten på middag. Det var väldigt trevligt och det bjöds på god mat! Dock var jag lite febrig och hängig men det gick ändå.

Hela den här veckan måste jag plugga järnet…Blää! Ser sjukt mycket fram emot solresan om knappt två veckor :D!!!

Här kommer lite bilder från middagen (Efterrätten! Omg!):

 

20131230-174449.jpg

20131230-174520.jpg

20131230-174551.jpg

20131230-174617.jpg

Hörs & Ses :D!

Kommentera

