jul 2013

hejhopp!

Då var julen slut för i år och jag längtar redan till nästa! Haha, inte riktigt så ivrigt kanske men jag älskar verkligen julen! Hursomhelst har jag haft en bra och mysig jul med god mat, gott sällskap och fina och välbehövliga klappar 🙂

Idag har Anton varit i Stockholm med sin pappa och bror och tittat på hockey. Så jag har haft en dag med egentid! Efter lunch var jag och mamma ute på en långpromenad, dock var det rätt kyligt och jag upptäckte att tagit lite för lite kläder på mig vilket ledde till köldeksem när jag kom in i värmen igen.. Haha, alltid köldeksem :P..! Och på eftermiddagen har jag pluggat bara.

20131226-202030.jpg

20131226-202103.jpg

Hörs & Ses :D!

Kommentera

