äntligen jullov!

hej på er!

Äntligen har jag lite jullov från skolan! Dock har vi ju tenta den 9 januari så det lär inte bli helt ledigt från plugg.. Senaste tiden har jag haft mycket plugg då det är sjukt mycket att läsa till den här tentan/kursen. Hursom, tidigare i veckan fick jag reda på att jag fick godkänt på den senaste tentan vi hade (i november). Så skönt :)! Hade jag inte klarat den så hade vi inte kunnat åka utomlands då omtentan är den 13 januari och vi har bokat att åka den 11! Så förra veckan var det lite ångest i huvudet för det var riktigt jobbigt att vänta på resultatet. När jag hade skrivit den så kändes det ju inte som att jag skulle klara den heller så det blev en rolig överraskning!

I tisdags var jag och Anton och bowlade, hahaha! Vi var på väg hem från jobb och skola och så blev det helt spontant att vi gick till bowlinghallen 😛 Haha, alltså jag tycker det är sjukt roligt att bowla..?! Fast man får ont i fingrarna efter typ en serie, hehe! Iallafall, så var det jätteroligt, även fast jag förlorade. Dock så förlorade jag bara med 2 ynka poäng, men det var väl tur för Anton. Hade väl varit lite jobbigt att förlora mot flickvännen kanske 😉

Ikväll är bjudna på middag till Antons föräldrar då hans pappa fyllde år igår. Så det blir trevligt! Tänk att det redan gått 1 år sen dom var i New York och firade honom! Allt går så fort hela tiden.

IMG_4759[1]20130718-001950.jpgHörs & Ses :D!

One thought on “äntligen jullov!

Kommentera

